Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling i regnet!

Behövde inte gå upp så tidigt i morse vilket var skönt! Trevligt att mina ridbyxor inte hade hunnit torka helt så jag fick sätta på mig fuktiga ridbyxor. Inte fullt så mysigt. Var i Hälla strax efter halv tio. Orkade inte följa med och hämta transporten så jag stannade kvar och dampade med Linda istället! Hade lastat häst, packat alla saker och åkte från stallet efter tio. Rätt trångt i bilen men det gick. Regnade hela vägen dit och det slutade inte när vi kom fram heller. När vi kom till Insjön så anmälde vi oss och tittade hur allt låg till. Så småningom började vi lasta ur och göra hästen klar. Anna hoppade upp och red. Jag satt och tittade, hon gick riktigt fin idag! Såg fortfarande lika bra ut när anna väl var inne på banan också. Hon fick 68 % och gick upp i ledning. Jag gick och bytte om och hoppade upp och började rida. Jäklar vilken skillnad det var på Tösen idag :o Var som en helt annan häst, underbart! Hon var fortfarande lika härlig när jag var på banan också. Lite trött stackarn så jag fick skänkla på rätt mycket men hon gick bra för det. Fick en chock när jag läste att jag fick 64,49 %. La mig på en tredje plats då med en ryttare kvar och fyra placerade. Så det betydde att jag skulle bli placerad. Härligt glad jag blev då! Har annars bara ridit LB:1 på 51-53% så jag blev verkligen glad! Slutade med att jag kom trea och Anna vann :D Anna tog hästen så jag fick vara utan häst på prisutdelningen! :( *Sadface* Haha, gjorde inte mig så mycket för jag var så glad ändå! Och pissblöt då det regnat precis hela dagen och tävlingen var ute! Alla saker var blöta när vi var klara och skulle åka hem. Kan inte säga mer än att jag är grymt nöjd med dagen och jag trodde verkligen inte jag skulle bli placerad. Trodde inte ens jag skulle få över 60 %. Men vi kan när vi vill ;) Damphästen är rätt bra ibland hon! Tyckte mitt pris var rätt roligt, skruvmejslar! För det har ju jag nytta av verkligen, haha! Nu tänker jag inte skriva nå mer om dagen utan ni får lite bilder! ;)




Överlycklig för mina skruvmejslar :D

Mer svarta än vita ridbyxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback