Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävling i Borlänge

Gick upp nio i morse eftersom vi inte behövde åka så tidigt. Klädde på mig och fixade alla saker. Packade alla saker på moppen och åkte till stallet. Åkte ifrån stallet efter halv elva och var framme i god tid. Gick och tittade på alla ryttare och så innan vi lastade ur. Snacka om att Tösen är envis! Hon är rätt jobbig ibland, men det gick hyffsat på framridningen. Förutom att man krockade med dom andra ryttarna hela tiden. Väl inne på banan gick det väl sisådär. Fick 55,17 %, det duger väl. Solen lyste och det var varmt som bara den. Orkade knappt ta mig igenom hela programmet. Hade inte ätit eller druckigt något alls innan jag red. Snurrade ganska mycket i min skalle när jag kom ut från banan. Tur att man gick en festis och en morot iaf. Gick och köpte pannkakor så jag fick något i magen. Det var gott! Tittade på när Linn red i värmen. Herakles orkade inte galoppera fullt ut, han var trött stackarn. Men det såg bra ut ändå. Laget slutade på 7e plats av 10 lag. Vi är nöjda med det :)
Tycker det är så irriterande när jag rider före Anna för då har jag värmt upp Tösen åt henne. För det går alltid bra för henne då. Det gjorde det idag också! Hon kom placerad som 9a. Lång dag och vi kom hem vid sex.
När jag kom hem så la jag mig i ett ordentligt skumbad. Det var varmt och skönt. Fixade iordning mig och åkte med Malin hem till Sarah, för att sitta barnvakt. Fick mat när vi kom och skrattade som vanligt. Tog ett tag innan allt folk gick härifrån. Då tog Malin och jag en varsin dator och hade kul ;) Snackat med Sandra, Jonte och Jessica nu på kvällen. Skrattat har jag då gjort idag så jag fått ont i magen. Nu håller jag på att somnar, så nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback