Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag igen..

Då var den jobbiga söndagen här igen då. Gick upp tio i morse för att jag skulle hinna duscha och fixa mig tills vi skulle åka till moster. Åkte till moster vid tolv och fick mat när vi kom fram. Gott var det och mätt blev man. När man hade ätit upp så var det bara att äta lite fika också. Spelade backgammon med Jonas sen och jag vann två gånger :D Busade lite med kusin också, han är så gullig!
Inte gjort så mycket sen jag kom hem därifrån. Suttit här och spelat lite gitarr, det gick väl sådär.
Kommer inte på så mycket mer att skriva nu, men jag skriver väl i morgon igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback