Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Skön dag

Hade bara två lektioner idag, skööönt. Började med no, men jag orkade verkligen inte jobba så jag satt och pratade med Jessica hela lektionen. Har prov på tisdag så jag måste ta hem i helgen och plugga. Ska få minst vg på provet för att behålla mitt vg! Plugga, plugga!
Låg ute i solen med Jessica när vi fick rast. Hade jeans på mig för solen lyste inte i morse och det såg inte ut att bli så varmt. Men jo tjena, det blev det ju visst. Låg i solen ett tag innan vi gick till kabarén. Dansade som bara den idag! Både varmt ute och inne så man blev svettig. Det känns som att dansen börjar sitta nu. Bra det, men vi behöver träna lite mer för att det ska bli perfekt! Tror det här blir bra!
Gick och åt sen hade vi matte. Håller på med muntliga nationella nu så vi är själva på lektionerna. Det spårar ur ganska mycket kan jag säga. Inte en enda som sitter och jobbar. Vissa satt och åt jordgubbar, jag och jenny spelade tre i rad, några andra spelade kort. Satt och flumade med Emma och Carro också. Jag gjorde muntliga igår och det kändes rätt bra. Var inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara!
Jag och Jenny satte oss ute efter matten och väntade på att idrotten skulle börja. Men då får vi höra att vi inte har någon idrott så då slutade vi. Skönt att sluta två! Åkte hem och satte på mig bikinin. Jag höll på att dö av värmen! Fast det började åska och blev dåligt väder efter ett tag, så jag klädde på mig igen.
Senare packade jag ihop mina ridkläder och åkte till Mikkiz på kalas. Farbror fyller år idag, grattis till honom. Ett stort grattis även till världens bästa Jonatan som blir myndig idag! Grattis!
Åkte till stallet och hoppade. Fick hoppa bana idag och jäklar vad Tim blev taggad! Fick vara en och en inne på banan också, kännes nästan som tävling^^ Bebis är lika bäst som alltid! Irriterande småflugor som flög in i öronen och ögonen på mig bara -.- Hata småkryp!
Nu ska jag duscha och sen sova. Härligt att det är fredag i morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback