Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Orientering!

Dagen började som vanligt med no. Lämnade in mina frågor jag gjort så jag fick g och lämnade in böckerna sen fick jag gå. Skönt att jag har allt klart i no så jag slipper göra något mer. Satt och spelade kort med flickorna i cafeterian. Jag var fan sämst på hej knäckt men den enda som kunde vissla så jag vann på det, hahha.
Tittade på film när vi hade språk. Tycker inte filmen är så värst bra så jag halvsov för det mesta.
Kom på att jag inte hade så bra kläder och skor för att orientera i. Gick ner till mamma och tog mopeden till pappa för att byta om. Hämtade upp Jessica och så begav vi oss mot orienteringen. Vi hittade även fast jag inte trodde vi skulle göra det!
Jag, Jessica, Emelie, Simon och Fabian bestämde oss för att vi skulle gå tsm. Bästa orienteringen ever! Vi hittade ovanligt många kontroller(9 st av 20). Gick i vatten och överallt. Kul var det då iaf. Jag sprang sista biten in i mål! Bara jag som orkade springa, fast egentligen orkade jag inte springa men jag övertalade mig själv. Stolt över mig själv för jag har verkligen ingen kondis alls. Måste verkligen träna upp den.
Alla var helt slut när vi kom tillbaka. Jag och Jessica tog moppen och åkte på en gång. Jag satt och svor åt bilen som körde framför mig och Jessica bara satt och skrattade åt mig. Jag kan verkligen bli irriterad när det gäller sånt. Lika när en långtradare körde ut framför mig i rondellen i morse. Var hur nära som helst på att tuta åt honom! Fick tvärnita mitt i rondellen. Vissa människor ska verkligen inte ha körkort.
Åkte hem och gjorde pasta carbonara åt mig själv. Jag är så duktig och gott blev det! Åt lite och sen sov jag en timme på soffan innan jag åkte till stallet och red. Gick sådär att rida idag. Hade galoppombyten och Tim byter av sig själv innan jag ens sagt att han ska byta. Men men, han byter ju iaf! Åt det sista av carbonaran innan jag satte mig här. Nu ska jag gå och sova! Orkar inte duscha nu så det gör jag i morgon. Ska ändå upp tidigt och släppa in sotaren för pappa drar till Uppsala vid fem i morgonbitti. Jobbigt att gå upp tidigare, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback