Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte min dag idag!

Det kan man säga att det verkligen inte är. När jag vaknade i morse tittade jag på klockan och såg att den var fem i nio. Och vi börjar tjugo i nio. Åhnej tänkte jag men vilken fart jag fick. Slängde på mig nå kläder, borstade tänderna och slängde mig på mopeden. Var i skolan en kvart efter jag vaknat. Då gick det snabbt kan jag säga. Hann ha lite musik och spela gitarr. Har inte orkat göra något alls på lektionerna idag förutom på kabarén. Då dansade vi för fullt och nu sitter dansen. Känns superbra!
Behövde inte ha Tösen idag heller. Anna skulle fixa henne inför tävlingen i morgon. Kul att Prinsen inte får åka och tävla i morgon för att dom j*vla nya hästarna har ringorm. En mindre i laget blev det då, men vi kan ju inte bara ha två ryttare. Så Karin får hoppa in och rida på Chessy istället. Bara det att Karin skulle köra Tösen så nu står vi utan skjuts. Det känns ju verkligen jättebra. Har ringt runt efter någon som kan köra oss hela eftermiddagen känns det som. Ingen jag frågat har kunnat köra. Åh, alltid ska det vara något problem, jag blir så trött. Jag hoppas verkligen det löser sig.
Åkte hem med syskonen efter skolan och vi skulle städa huset. Kul att det bara var jag som städade och dom andra släpade hit nå kompisar som dom var ute och lekte med. Ganska irriterad jag blev då. Dom började iaf städa när dom kom in igen, efter att jag skrikigt på dom ett tag och haft fight. Nu är det fint nere och på mitt rum. Alla kläder ligger i tvättkorgen och golvet är dammsuget. Nu ska jag ta min moped och åka ner till Benny, där alla andra är så ska jag få mat. Blir grillat och det kommer göra sig fint i min hungriga mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback