Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hurtbullen själv

Kom mer folk hit som fikade fram emot kvällen. Började regna på eftermiddagen när vi satt ute och fikade så vi fick lov att gå in. Men solen kikade fram när det slutade regna. Satte mig ute med dom andra och njöt av solen! Syskonen spelade fotboll och jag bestämde mig för att vara med jag också. Faktiskt kul att spela fotboll och jag var grymast såklart! :D
Pappa åkte och köpte pizza, mums. Gjorde rent sommarburen till kaninen så han kan flytta in där någon dag. Tror han tycker det är varmt i den andra buren faktiskt.
Tog en promenad med hunden nu på kvällen också. Perfekt väder ute, svalt och skönt. Hunden skötte sig bra och jag kunde faktiskt springa också utan att han hoppade på mig. Han börjar skärpa till sig lite grann nu ;) Skönt att var ute. Tänker inte säga att jag ska börja ut och gå nu framöver, för jag vet att det inte blir så^^ men jag ska försöka iaf^^ Hoppas jag förbrände allt fika jag ätit idag plus pizzan, hahah.
Nu är jag trött så nu ska jag ta och sova. En ny spännande skoldag väntar i morgon!
Går till farmor efter skolan och klipper mig och slingar håret. Slipper vara orange i håret, skönt. Hoppas det blir bra, men det tror jag!


Aww, liten vovve :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback