Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hungrig!

Här sitter jag, fortfarande kvar hos Sarah och Tilde. Har inte gjort någon speciellt idag. Lekt och busat med Tilde mesta delen av dagen! Jag och Mia har hjälpt Sarah att packa köttfärs i påsar, för det kom en hel kartong med det idag. Har målat naglarna helt skrikrosa också^^ har man tråkigt så har man! Finns lixom inte så mycket att göra när regnet öser ner. Men det blev då snyggt iaf^^ Sarah åkte nyss iväg och köpte pizza till henne och mig. Det kommer göra sig fint i min hungriga mage! Sen ska jag bege mig hemåt på moppen. Tur att det inte regnar nu iaf så jag förhoppningsvis inte blir så blöt. Får se om jag orkar plugga något när jag kommer hem. Annars får jag göra det i morgon, det visar sig nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback