Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Då var det söndag igen...

Skola i morgon då. Jag vill inte, är hellre hemma och gör ingenting än att är i skolan! Om mindre än en månad är det sommarlov och det kommer bli underbart. Fast jag vill inte skiljas från våran härliga klass :( Får njuta av dom få dagar som är kvar! 9e är bäst.
I morse sov jag länge, gick inte upp förrän ett. La mig på soffan och kikade lite tv innan jag gjorde frukost! Hamnade på soffan igen när jag ätit klart och somnade. Vaknade för en timme sedan och nu sitter jag här. Ska försöka plocka ihop lite kläder på rummet och om jag orkar ska jag dammsuga, för det behövs verkligen! Sen ska jag duscha och sova. Ska försöka lägga mig tidigt i kväll, men jag vet att det brukar oftast inte bli så!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ja det var verkligen mysigt ^^

2010-05-16 @ 20:37:56
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback