Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Åktur

Fick ingen sovmorgon i morgon när det var som skönast att sova. Ville verkligen inte gå upp. Men var ju tvungen att gå upp för att hinna i tid till jobbet. Det var ju kul att regnet öste ner och jag skulle åka moppe. Var bara att sätta sig på mopeden, se glad ut och köra! Behövde inte jobba så länge idag. Jobbade från tio till halv två. Då gick jag ner till mamma och käkade mat! Gick till nagelverkstaden och frågade om råd vad jag ska göra med mina förstörda naglar. Inte kul att höra att jag hade förstört dom ganska mycket och att jag just nu inte kan göra så mycket. Köpte ett lack så jag hoppas det blir lite bättre iaf.
Åkte hem och var hemma ett tag innan jag klädde på mig och åkte till stallet. Sjukt trött och hade verkligen ingen lust alls. Fick sällskap av My ut på en vända barbacka. Skulle skritta ut en vända och det gick bra till en början. Skulle rida över ett litet dike och jag gick först för vi visste att Dixie skulle hoppa över. Så jag kommer över och Dixie kommer i full fart efter och börjar bocka efteråt. Tösen blir helt galen och börjar fjanta sig. Jag håller på att ramlar av men jag lyckas komma upp igen och återfå balansen. Trodde hon skulle ge sig då, men nej. Hon fortsätter och jag försöker hålla mig kvar men det gick inte och jag flyger i backen. Kul att vi var bredvid stora vägen. Dom som såg mig måste fått sig ett gott skratt... Jag fick ont i rumpan och hjälmen pajade! Hämtade Tösen som stod och åt gräs. Gick resten av vägen hem. Men det sägs väl att man ska ramla av 100 ggr för att bli en bra ryttare? ;)
Har suttit och pratat med världens bästa Sandra mesta dels av kvällen. Hon har gjort om massa bilder på mig. Tjusigt blev det. Tack så mycket! :D Här kommer några av bilderna! :)






Kommentarer
Postat av: jenny

vad heter sidan där du gör dom där ? :)

2010-05-21 @ 13:33:35
URL: http://jennyinchains.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback