Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vi tycker om salt (y)

Då var en skoldag avklarad och det återstår bara 1½ dag kvar. Helt underbart! Tjejorna och jag har skrattat som alltid! Men roligast hade nog jag och Jessica när vi åt med Linnéa. Först gick hon och hämtade mjölk, då passade jag på att dränka hennes pasta i salt. Men hon märkte ingenting när hon började äta och det var hur mycket salt som helst. När hon gick och hämtade macka så hade Jessica i salt i hennes mjölk. Det märkte hon först när hon kom till botten. Hon sprutade ut mjölken och jagade Jessica i matsalen! Hahah, grymt kul :D
Hade ingen svenska så vi fick sluta en timme tidigare idag!
Pappa körde hem mig så jag fick byta om till stallkläder. Sen åkte vi till granngården och handlade mat till djuren och då fick jag även en assnygg röd jacka :D Tack pappa!
Fy tusan vad det gick bra att rida Tösen idag! Hon var hur mjuk som helst och gick så fint hela tiden. Hon brukar inte göra det när man rider ut för då finns det så mycket annat att titta på. Men idag skötte hon sig och det var underbart! Hoppas att hon går såhär bra och lite bättre på tävlingen på söndag. Då kan det bli riktigt bra!
Nu ska jag gå ner och duscha eller bada. Får se hur det blir. Trött är jag också, så ska iaf försöka lägga mig tidigt! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback