Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vanlig dag!

Snacka om att jag har varit trött hela dagen idag. Gick bra på lektionerna på förmiddagen, men på eftermiddgen höll jag på att somna på alla lektioner. No, so och svenska! Usch, dryga lektioner var det! Alla bara skrattar åt mig när jag håller på att somnar ;p Jag och Linnéa gjorde fisksoppa på hkn och det var inte så gott. Men vi är iaf grymma på att laga mat! Tog mig iaf genom hela dagen nätt och jämt. Härligt att man fick en snöboll rätt i huvudet när man står vi skåpet. Tack Johan!
Åkte till stallet direkt efter skolan. Allt var fixat och Tösen var inne så det vara bara att rida. Inte det roligaste att rida när det snöar och blåser som bara den. Men ska man rida så ska man :P
Käkade mat när jag kom hem och sen kröp jag ner i ett varmt bad. Helt underbart!
Nu sitter jag här och gör ingenting. Ska försöka lägga mig tidigt idag. Har nationella i engelska i morgon och jag måste hålla mig vaken då^^ Så lite mer sömn i natt kanske hjälper. Får se ^^
Puss :*
Trackback