Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag!

Då var det snart äntligen helg igen. Helgen blir extra lång nu eftersom vi har studiedag på måndag. Skönt med en extra dag ledigt. Åker till moster i Falun i morgon och är där till måndag. Skönt att slippa alla syskon och allt. Bara få vara! Gå på stan och shoppa. Usch jag kommer bli fattig :( Men det får väl vara så då ^^
Hade matteprov idag ju. Trodde att det skulle gå jättedåligt och jag inte skulle fatta någonting. Men det gick hur bra som helst och jag är supernöjd! Bästa matteprovet jag gjort på länge. Hoppas resultatet är lika bra som det kändes.
Var med Olivia efter skolan. Kikade på tv och åt våfflor. MUMS! Min bror kaxade med Olivia och skulle brotta ner henne. Gick inte så bra för han utan han fick stryk av henne istället ;) Inte mer än rätt!
Åkte till stallet och red sen. Det gick väl rätt så bra. Inte helt nöjd men helt okej!
Nu sitter jag och läser Erik och Jessicas dåliga skämt dom berättar för varandra och tycker är jätteroliga. Men det är dom inte -.-' Muppar det där :P Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag packa lite innan jag ska sova.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback