Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Jag är för trött för att komma på något bra att skriva.
Skolan har varit lika värdelöst som alltid. Om en vecka har vi nationella i engelska. Jag kommer inte klara det! Bläääää. I morgon slipper vi skolan iaf. Blir att åka med hela klassen på teater i Falun. Bättre det än att gå i skolan! 9e är bäst så det kan ju inte bli annat än kul. Men det betyder att jag måste ta mig upp i tid annars kommer jag missa bussen. Buhu, vad allt kändes jobbigt helt plötsligt..
I morgon ska jag dressyrträna med laget också. Det kan då behövas kan jag säga. Kommer få världens träningsvärk efter kan jag redan säga nu!
Nu ropar duschen. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback