Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Studiedag

Fick sova ovanligt länge i morse. Till nio innan Eddie vaknade och livade upp hela huset! Gick upp och åt frukost då. Moster åkte till Borlänge och fixade pass så jag var hemma med Eddie och Jonas. Duschade och lekte med Eddie medan Jonas lagade mat. Åt mat när alla kom hem. Blev proppmätta men fikade efteråt. Fika går alltid ner ;) Råkade somna på sängen ett tag när jag bara skulle vila. Wops! Mamma kom vid fem. Fikade och pratade lite. Spelade backgammon med Jonas innan vi skulle åka. Blev 1-1 men jag är bäst. Kom hem vid åtta och sen dess har jag suttit här. Är sjukt övertrött nu så jag kommer börja asgarva när som helst. Lika bra jag går och lägger mig nu. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback