Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart!

Nu är det bara halva torsdagen kvar innan det är lov! Det ska bli helt sjukt skönt med lov! Äntligen tjejkväll med bästa flickorna i världen på lovet också. Det var ett bra tag sen nu!
Skolan har rullt på som vanligt. Var påskbord till mat och det var inte så gott men vi fick iaf påskmust. Det var gott. Jag och Emelie delade på Jennys påskmust också. Alla flickorna trodde jag blev full på min påskmust. Haha! Höll på att spruta påskmust över hela bordet när Linnea sa något roligt också. Tur att jag inte gjorde det ;p Men dagens roligaste var slöjden. Skrattade så jag fick kramp i magen. Men orsaken ska inte nämnas här.
Jag och Emelie var till skolsyster också. Tittade på ryggen. Men allt såg bra ut på mig iaf!
Tog en fika med Malin efter skolan. Länge sedan vi träffades nu och det var skönt att prata! Åkte hem sen och skulle titta på tv. Men somnade som vanligt nu för tiden. Satte mig och läste "När jag hör din röst" när jag vaknade. Blev helt fast i boken och jag fällde några tårar också!
Nu är klockan sent och jag ska väl försöka sova. Om det nu går... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback