Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sista dagen på lovet!

Då var det här lovet över då. Tur att det snart är påsklov snart igen! Lovet har varit bra men gått för snabbt!
Jag och Jessica vaknade vi halv ett idag ungefär. Gick på toa och la oss i sängen igen till klockan blev två. Då var jag hungrig och ville ha mat. Så vi åkte till Hyttan och åt schnitzel, gud vad gott det var! Åkte hem och dog i soffan. Alla var lika trötta och orkade ingenting! Både jag och Jessica kände när vi vaknade att vi hade ont i bakhuvudet av någon konstig anledning. Kom tillslut på att det var sen vi badade igår och låg med huvudena på badkarskanten! Haha, det är inte skönt direkt :p Skulle busa lite med hunden också tänkte jag. Men det gick inte som jag hade tänkt mig. Jag springer före honom i vardagsrummet och så kommer han springades efter. Rätt som det är så hoppar han och sätter ena tassen i knävecket på mig så jag ramlar ihop på golvet och börjar asgarva! Men tror fan Jessica skrattade ännu mer! Hunden kom såklart och hoppade på mig när jag låg där på golvet! Han började tugga på mig och åt halvt upp mig x) Åkte till stallet vid klockan fyra ungefär. Var hur seg som helst och kände inte för någonting. Tur att jag inte följde med på fest igår för då skulle jag vara ännu segare idag. Tog en tur i det härliga vädret och det kändes bra att få ha henne igen. Då jag inte haft henne på två veckor! I morgon blir det att gå upp tidigt och åka till skolan igen -.-' Efter skolan så åker jag till aubiose och shoppar loss. Om jag hittar något vill säga. Nu ligger jag i sängen, nyduschad och ska sova. Det här inlägget skulle vara klart för länge sedan om inte mitt tangentbord slutat fungera helt plötsligt. Det bara dog av någon konstig anledning och jag kunde inte göra något alls. Så då fick jag väl ta och skriva från mobilen istället :p nej, nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon. Det kommer jag inte göra i alla fall. Men ändå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback