Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shopping!

Blev tidig uppstigning i morse. Klockan åtta kom Eddie och hoppade på mig och då var det frukost. Åt frukost och sen började jag sminka mig och klä på mig och göra allt klart. Sen kom Dan och Johanna hit. Fikade lite, sen åkte jag och moster med dom in till stan. Gick och tittade om dom hade tid at göra mina naglar på en gång, med det hade dom inte så vi fick vänta till ett. Gick i massa affärer och handlade under tiden. Jag hittade på ett linne, en tunika och ett par sjukt snygga klackskor som jag köpte! :D När klockan var ett gick vi till nagelverkstaden och jag fick mina naglar fixade. Hon började med att klippa av alla mina naglar ;O Snacka om att dom blev korta. Men sen fick jag tippar på så dom såg ut som häxnaglar ;p Hon fixade till dom sen så nu är dom lagom långa och fina. Men ganska ovant är det, även fast jag är van med långa naglar. Det är ju inte mina riktiga nu så det känns konstigt. Fast jag vänjer mig nog. Åkte med bussen hem när vi var klara. Åt mat direkt när vi kom hem. Bakade kladdkaka och dumlemuffins åt moster när jag ätit klart. Har inte smakat dom än, men hoppas det är gott. Får äta det efter kvällsmaten.
Käkade glass med Eddie och han fick bada innan han gick och skulle sova. Nu sover han och det är bara jag och Moster hemma. Blir ännu en myskväll framför tv sen. Härligt! :)
Ingen aning om hur morgondagen ser ut. Kanske åka till sågmyra och gå på lager. Så jag blir ännu fattigare ;) Det visar sig hur det blir. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback