Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pay and ride!

Gick upp före tuppen i morse! Ville verkligen inte gå upp just då. Tänkte vända på mig och sova vidare. Men gick med tunga steg upp tillslut. Klädde på mig och åt lite frukost! Kom iväg vid sju ungefär. Alltid lika spännade att lasta Tösen. Tror vi höll på 20 min idag för att få in henne. Hon blir ju stark som bara den och ingen har en chans att hålla i henne. Hon sprang iväg minst femton gånger. Hon höll på att springa över mig också och hon var rätt läskig då ;o Med lite hjälp av Björkis så gick hon tillslut in och vi kunde åka. Hade stalltjänst idag också! Ont i armen fick jag av all mockning! Det gick snabbt idag och vi var klara vid halv tio. Tittade när Anna red och det såg riktigt bra ut. Kändes bra när jag red fram också. När jag väl började rida programmet gick det inte bra. Hon blev stark och ville inte som jag ville. Blev arg på henne några gånger och hon började galoppera när hon själv tyckte. Fel galopp blev det också. Sista minuten gick hon så fint som hon ska gå hela tiden! Fick faktiskt 7a på mellangaloppen snettigenom. Det är inte varje dag man får det! Bara ladda om till Falun nu, får se hur det går!
Åkte till mamma och åt pallt och fläsk sen. Mums var det! Somnade på soffan när jag kom hem till pappa. Skönt att sova!
Har matteprov i morgon kom jag på också. Faaaan då. Får hoppas att det går bra. Nu sitter jag och snackar med Jessica och Jonte. Ska snart duscha och sen ska jag sova! Sköönt! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback