Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag

Började dagen med nationella i engelska. Det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. När jag väl kom igång så skrev jag som bara den! Faktiskt nöjd med det jag skrev!
Var med älsklings Linnéa efter skolan. Gick först till Stinas och jag köpte smink. Båda två var hungriga så vi bestämde oss för att gå och äta. Blev kebabtallrik, mums! Satt och pratade i mer än 1,5 timme! Hade hur mycket som helst att prata om. Planerade till tjejkvällen på lovet och vår överraskning till dom andra tjejerna. Hihi ;)
Gick och tittade lite mer i affärer efter det. Sen var klockan sex och jag åkte hem.
Satt mig vi köksbordet och skulle plugga matte när jag kom hem. Gick inte så bra utan jag somnade på köksbordet! ^^ Gick och la mig och sov i soffan en halvtimme, sen försökte jag mig på matten igen. Gick bättre den här gången. Räknade 4 sidor i boken och ett extrablad på två sidor. Det tog två timmar och tillslut orkade inte min hjärna nå mer. Hoppas jag kan lite mer nu till i morgon. Kan fortfarande inte allt men det mesta iaf. Får hoppas att det går bra i morgon på provet!
Snart ska jag krypa ner i min nybäddade säng, skönt! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback