Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyklippt!

Då var ännu en skoldag över och en dag närmare helgen! Inget speciellt i skolan idag utom spanskaprovet som inte gick så bra. Hade hoppats på att jag kunde lite mer men nu är det som det är.
Satt och väntade i skolan i en timme innan jag gick till frisören! Som jag har väntat på det. Sa hur jag ville ha håret allt. Tvekade på om jag verkligen skulle ha röda slingor men då blev det iaf! Fick sitta med färgen i håret först och under tiden satt jag och läste massa tidningar! När hon sköljt ur mitt hår blev jag lite skeptisk på hur mitt hår skulle se ut sen. Men det blev bättre när hon började klippa och håret torkade. Då började det bli riktigt bra. Väldigt ovant när hon var klar. Men fränt blev det ;) Sen fick jag gråta en skvätt när hon skulle plocka mina ögonbryn. Tårarna börjar alltid rinna då för att det gör ont. Men när jag öppnar ögonen så bara forsar det ^^ Min frisör blir alltid lika ängslig och tror att hon gör illa mig. Hahaha ;p Så nu känns det bra men ny hårfärg, frisyr och fixade bryn! ;D
Nu ska jag nog ta och läsa eller göra något annat vettigt istället för att sitta här :) Puss :*


Ser lite bättre ut i verkligheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback