Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag igen.

Kände när jag gick till skolan idag att jag skulle ha sovit lite mer! Men har man trevligt med massa människor och kör sanningleken är det inte så lätt att slita sig på kvällen. Jag fick ju 6 timmars sömn iaf.
Började dagen med matteprov! Usch, inte kul att göra prov när man inte fattar något och håller på att somnar. Skrev på allt, men jag fattade inte mycket! Räknade matte på studier också, gick verkligen inte bra då heller. Jag fattar inte vad jag håller på med och det blir inte rätt när jag försöker räkna! Gav tillslut upp. Smällde ihop böckerna, la armarna i kors och vägrade göra något mer! Haha, så går det när det inte blir som jag vill. Matteprovet på torsdag kommer inte att gå bra kan jag ju säga redan nu. Inte heller nationella på onsdag kommer gå bra. Jag och skriva mycket på engelska? Hmm, nej skulle inte tro det va. Ganska negativ jag låter nu men jag är så trött på allt som har med skolan att göra. Snart är det lov iaf. Sköööönt!
Dagens bästa är lätt Jessicas kommentar i matsalen när vi åt! Jag och Jessica började prata om hur många timmar vi sovit i natt. Jag sa att jag hade sovit 6 timmar och hon hade sovit 5 timmar. Vår lärare som satt och åt med oss sa till Jessica att hon skulle hålla upp så många fingar som timmar hon sovit i natt. Hon håller upp 6 fingrar och börjar skratta när hon kommer på att det blev fel. Sen säger hon " Förlåt, jag tänkte på sex". Då började vi asgarva och tror hela matsalen tittade på oss. Sen började hon komma med bortförklaringar att det inte var så hon menade. Det tror jag vad jag vill på ;)
Tänkte att jag skulle ut och gå när jag kom hem från skolan. Men jag somnade på soffan och det blev ingen promenad. För ta det en annan dag den här veckan.
Nu har jag dampat på internet i en evighet och äntligen fungerar det igen. Men nu ska jag sova så jag inte är så trött i morgon. Puss :*


Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahah du är så elak :O

2010-03-24 @ 18:57:33
URL: http://www.twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback