Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kompiscup i hoppning!

*Gäsp* Här sitter jag och håller på att somnar! Måste gå och lägga mig nu om jag ska orka vara i stallet klockan sju i morgonbitti!
Tävlade ju idag och det gick väl ganska bra. Det var bara jag som hoppade Tim för en gångs skull! Inte många alls som var med och tävlade ;o Tim var taggad men vi rev ett hinder! Svängen till hindret blev lite konstig och sen vet jag inte vad som hände. På filmen ser det ut som han snubblar innan hindret. Men jag vet inte! Rev gjorde vi iaf och hindret efter kom väääldigt snabbt :p Men resten av banan gick väl bra! Fick 44 i stilpoäng efter avdrag så det är väl helt okej! Var med Karin i lag men vi kom inte på någon placering. Vi är bäst ändå ;)
Åkte hem och duschade sen. Väntade till pappa kom hem så åkte vi till Säter och åt kinamat, eftersom det var halvvägs till Magda ;) Spenderade hela kvällen med Magda och Olivia! Mupparnas muppar! :D Lika kul som alltid. Puss på er! :* Åkte därifrån för två timmar sen ungefär! Alla höll på att somna i soffan, för vi var grymt trötta efter en lång dag :P
Neej, nu ska jag ta och sova för jag vet hur död jag kommer vara i morgon! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback