Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagen för fredag

Då var det snart helg igen då. Sjukt vad tiden går snabbt!
Skolan har varit som alla andra dagar. Men mina kära flickor gör ju dagen så mycket bättre! Vi hittade en hundralapp på golvet i skolan idag som vi var så onda och tog (A) Linnéa bjöd mig och Jessica på festis och macka. Gratis är gott ;) Hahaha, snacka om taskiga vi är :D
På lunchen hade vi quadrapop tunering! Linnéa vann första gången på 45000 sen körde vi igen och då var jag grym! Jag vann överlägset på 130000 poäng. Slog även mitt rekord och Linnéas! Ganska kul när Jenny skulle köra med oss och blev överlyckling när hon fick sjutusen. Hahha, söt :D
Förstår inte varför alla som gick förbi tittade så konstigt på oss. Jag hade mina ljudefekter för mig när det inte gick som jag ville, haha!

Hopplektionen idag var det mest roande lektionen jag varit med om. Först skulle Elin hoppa och då ramlar hon av! Sen kommer Josse och ska hoppa då vägrar Figge och strejkar och vill inte hoppa nå mer. Tror hon lyckades få över honom över ett hinder! Tillslut hoppade Martina upp och red! Hon fick över honom över några fler hinder, men han ville inte hoppa :P Sen red josse på Indiana en sväng och då ramlar även hon av! Två personer på samma häst! Haha, kul lektion även fast vi bara hoppade 50 :P Får ju hoppa högre i helgen på tävlingen. Det ska bli så skönt att tävla igen :D Startar som nummer 4 i LDn och sist i LCn. Underbart säger jag bara!
Nu ska jag duscha sen soooova. Godnatt :*



Spelnördarna :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback