Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Då vare helg igen

Äntligen är det efterlängtade helgen här. Gud vad jag ska sova länge i morgon, underbart!
Skolan har rullat på som vanligt. Började med musik på morgonen som är lika kul som alltid. Satt och spelade och sjöng som jag alltid gör. Märkte inte när vår lärare kom in men när jag spelat klart så tyckte han jag var jätteduktig *stolt* :D Så han gick och skrev ett + i sina papper på mig. Hahah jag är grym :D
Efter skolan så gick jag till pappa och satt där en timme och gjorde ingenting. Höll på att somna flera gånger! Men tillslut så fick jag åka till stallet. Tog mig en liten tur men det blåste och var inte allt för skönt. Men det funkade. Åkte till Hamre en sväng efter det. Hämtade hästarnas papper och tog fram transportskydd till på söndag. Ska bli helt underbart att tävla. Längtar som den!
 Nu är jag så trött så jag ska ta och sova nu. God natt!


Trackback