Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

½ år!

Det är sjukt vad tiden går snabbt. Det har redan gått ½ år. 6 månader. 26 veckor. 182 dagar med dig. Det är den bästa tiden i mitt liv. Jag hoppas att det blir många flera år, månader, veckor, dagar, timmar, minuter och sekunder jag får uppleva med dig. För du är den bästa jag har och den jag vill dela mitt liv med. Kan inte tänka mig ett liv utan dig. Du är den som får mig glad, du är den som får mig att le. Jag kan knappt förstå att det är jag som har den turen att få ha dig vid min sida. Just jag. Mina ord räcker inte till när jag ska förklara hur mycket jag älskar dig. Min kärlek till dig är obeskrivlig! Jag älskar dig mer än vad du någonsing kommer att förstå. Du är mitt allt och det bästa jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback