Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Steeek!

Började dagen bra med att försova mig! (y) Stressade som bara den och när jag kommer till skolan så har vi ingen lektion. Snacka om sur jag blev då. Gick ut och satte mig i solen och solade. Satt ute en timme innan vi gick till idrotten. Skulle bada, men eftersom ingen har rester så behövde vi inte. Fick veta att jag kommer få mitt VG i idrott! Grymt glad jag blev :D Fick inte gå tillbaka till skolan för Monica så vi la oss ute och solade medan vi tittade på killarna som spelade fotboll. Senare fick vi sällskap av Monica som kom och solade med mig och Emelie. Fick sololja av henne sen var det bara att steeka ;) Inte varje dag man ligger och solar med läraren på en idrottslektion!
Behövde inte ha någon slöjd heller så vi solade då också. Hade matte och fick veta betygen vi kommer få. Äntligen får jag mitt efterlängtade mvg, grymt :D Får även behålla mitt vg i spanska, men det var på håret... Tur att man har en snäll lärare!
Har inte gjort så mycket annat än att solat idag. Det har då blivit skillnad... Har värsta fula solbrännan efter bhbandet och linnet. Är helt röd och varm på armarna. Ska gå ner och duscha kallt snart. I morgon är jag brun men det blir tubtop i stockholm i morgon så jag förhoppningsvis slipper min fula bränna.
Helt underbart kul det ska bli i morgon! Får hoppas att jag överlever alla karuseller folk ska släpa upp mig i. Jag är tveksam... Måste verkligen komma upp i tid i morgon om jag ska hinna med bussen. Tur att Jessica kommer ringa och väcka mig. Förstår inte varför jag har så svårt att komma upp på morgonen nu för tiden :o Ska bli skönt med sommarlov så man slipper gå upp så tidigt!
Gick med Jessica till lappens efter skolan och käkade glass. Gott men mätt blev man så mamma fick min glass. Mamma färgade håret på mig men nu är mitt hår brunt, blont, rött och lila. Jag blir tokig, ska gå till frisören nu så hon får fixa till mitt hår, för såhär kan jag inte se ut. Ser lite bättre ut nu än innan iaf.
Hämtade Linnéa och vi åkte till stallet och red en sväng. Våra ridturer blir alltid så roliga! Ligger dubblevikt av skratt och håller på att dör. Linnéa är för go hon! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback