Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Städdag i stallet

Ingen sovmorgon idag inte. Gick upp runt åtta och klädde på mig och åt frukost. Åkte och hämtade upp Linnéa innan jag åkte till stallet. Dom var redan i full gång med städandet när vi kom. Jag och Linda hjälptes åt att skura och vi hade kul. Allt blir kul när man är med henne, haha! Mycket skratt blev det innan vi var klara. När hon åkte hem så var jag med Linnéa och tittade på när dom städade uppe i stallet. Jag tyckte jag städat klart och orkade inte mer ^^. När alla var klara så fick vi pizza. Det var gott och inte nog med det så fick vi kladdkaka, grädde och jordgubbar till efterrätt. Mums! :D
Maten efter är typ enda anledningen till att man är där och städar. Nejdå, men nästan ;)
Åkte hem vid två, då gick jag och la mig och sov. Gick upp för en timme sedan ungefär. Har inte fått sovit ordentligt på flera dagar så det var behövligt.
Får inte sova i morgon heller då jag ska upp och jobba. Jobbar hela dagen från 10-18, men det går nog snabbt skulle jag tro. Jobbar med kusinen och då blir allt roligare som tur är. Mindre kul att jobba när hon har semester i tre veckor. Då blir det bara jag och pappa. Kommer få stå och jobba själv mesta delen av tiden, suck. Men men, jag får ju pengar så jag ska inte klaga ;)
En dusch blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback