Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Otroligt seg dag

Vaknade av att Tilde kom in i sovrummet och sa -"Erika!?" Jag tittade på henne och sen somnade jag om igen. Gick upp en stund senare. Har haft dom mest konstiga drömmarna i natt, helt sjukt. Jag fattar inte varför jag bara drömmer konstiga drömmar. Normala drömmar existerar inte i min värld.
Tilde blev glad när jag gick upp och jag skulle sitta bredvid henne i soffan. Fick nästan inte ta frukost, haha. Satt och pratade med henne innan hon skulle åka till dagmamman. Fick en kram innan hon gick. Hon vände i dörren och sprang tillbaka till mig och sa att jag skulle få en puss också. Så söt unge!
Jag fixade i ordning mig och sen drog jag till jobbet. Dagen idag har varit grymt seg! Var hungrig redan vid halv tolv och jag får lunch två! Trodde jag skulle avlida innan jag fick mat. Men jag klarade mig! Får någon slags matkoma när jag ätit för jag blir så trött så jag håller på att somnar! Går runt och gäspar hela tiden och vill sluta. Tiden går segare när jag räknar ner till jag får sluta också. Men dagen idag tog ju slut tillslut.
Somnade på soffan när jag kom hem. Som vanligt... Vaknade av att hunden slickade på mig. Blev förbannad på honom och gick upp istället. Satte mig här och tiden har fortsatt att gå segt. Nu ska jag snart gå och sova. Hoppas verkligen inte morgondagen är lika seg!


Mitt hår!!!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback