Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Midsommar!

Hann inte blogga något igår för jag hade fullt upp! Började dagen med att jobba från 10-13. Var ganska mycket kunder emellan åt men när det inte var någon inne i butiken så hade jag och pappa allsång! Somnade på soffan när jag kom hem, som alltid... Åt mat när jag vaknade igen innan jag hoppade in i duschen en snabbis. När jag packat allt så kom Malin och hämtade mig. Hjälpte henne att fixa hennes hår innan jag gjorde mitt egna. Sminkade om mig och bytte om. Sen var vi fit for fight, haha ;) Åkte till Lovisa i västerby. Alla människor där hade börjat gå tipspromenad när vi kom dit så vi gick med. Vi tog inga lappar att fylla i svaren på för vi tyckte inte vi behövde svara på frågorna. Fast det var vi tvugna att göra så det var bara att gå en gång till! Började grilla när vi kommit tillbaka. Haha, var mest ben på det vi hade med oss fast det gjorde inte mycket då ingen av oss var hungriga. När alla ätit klart så skulle det lekas för att få fram svaren på frågorna! Det var frågor som: "Vem kör bäst?" "Vem får sex först?" Vem är mest blåst?" Var bara att heja på den man trodde skulle vinna!
Efter det var det full fart! Alla var uppe och dansade, drack och pratade med varandra. Blev ungefär 350 kort med Malins kamera. Bilderna i början blev bra sen blev jag kass på att sikta, hmm....
Kan då säga att det här var den bästa midsommaren jag har varit med om! Tack alla för en superkväll!
Man borde ha midsommar en gång i veckan som Malin sa, haha ;)
Åkte hem vid halv tre och vi låg i sängen tre tror jag. Vi delade säng och det var rätt trångt. Låg och pratade om kvällen, eller jag gjorde det och Malin snackade med katten och sket i det jag sa. Pucko :*
Åt jordgubbar till frukost idag, gott :D Är fortfarande inte hungrig så får se om jag äter något senare. Nu tänker jag lägga upp dom få bilderna jag har! Såååå snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback