Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag hatar alla mygg!

Det enda vi gjort i skolan idag är att spela volleyboll. Hela klassen gick och spelade volleyboll fast vi tjejer orkade inte vara seriösa så vi satt mest och pratade. På ett sätt ska det bli skönt att få sommarlov och slippa vissa personer från klassen. Börjar bli väldigt irriterad nu. Det är okej när andra håller på men när man säger ifrån så blir det världens liv, ursäkta då.
Slutade halv tolv idag och då följde jag med Linnéa hem. Bakade äppelpaj och vi är bäst på allt vi lagar så självklart blev det gott. Satt och spelade musik och sjöng medan vi åt ;)
Låg och halvsov i Linnéas säng medan hon satt vid datorn. Gick hem till mamma när hon ringde och sa att hon var hemma. Handlade hårfärg när jag kom dit och färgade mitt hår. Nu är jag brunett igen :D
Hämtade upp Linnéa sen och vi åkte till stallet. Skulle rida en sväng men det blev bara 20 min för alla jävla mygg. Jag hatar mygg, så onödigt att dom finns. Stackars Tösen var helt bulig under magen från alla bett :(
Åkte till statoil där Malin var och Sarah jobbade när jag kom hem. Fick en hamburgare när jag kom dit. Satt och pratade i mer än en timme. Kändes som vi hade mycket att prata om, fast så är det alltid.
Nu ska jag gå och duscha bort alla myror.....


SÖT


Kommentarer
Postat av: Elinor

vad charmigt sötis! :D

2010-06-10 @ 21:27:05
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback