Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helt slut!

Nu känns det som jag har bloggat ikapp de dagar jag inte skrivit något. Har knappt varit hemma något de senaste dagarna. Dagarna har varit hur trevliga som helst men just nu är jag väldigt trött. Ska sova länge i morgon, det är då en sak som är säker!
Flyttade över kaninen till sommarburen när jag kom hem från stallet idag. Fixade lite annat och sen var jag så trött så jag inte visste vad jag skulle göra. La mig på gräset och sov ett tag. Hur skönt som helst och jag var mycket piggare när jag vaknade. Maten var nästan klar när jag vaknade. Blev grillat och det är alltid lika gott. Spelade fotboll med syskonen efter maten och jag är helt klart grymast. Tilde sover här inatt! Hon är seriöst den gulligaste ungen jag känner. Men eftersom vi är kusiner så måste hon ha fått det från mig ;)
Får se vad morgondagen har att bjuda på för spännande. Ska till stallet och rida Ursulla en sväng. det är det enda jag vet, men det blir nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback