Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Har inte skrivit på några dagar!

Det beror på att jag har legat och varit sjuk. Har inte orkat göra någonting mer än att ligga på soffan och sova. Kände i söndags kväll när jag gick och la mig att jag hade lite ont i halsen men förövrigt mådde jag bra då. När jag vaknade på måndagen hade jag ont i örat, ont i halsen och feber. Låg på soffan hela förmiddagen, svettades och frös om varannat. Blev lite piggare tills jag skulle till stallet på kurs. Tog mig igenom kursen i två timmar sen åkte jag hem och la mig igen. Kunde inte sova nå bra den natten. Vaknade hur många gånger som helst och klockan sju var jag tvungen att gå ner och lägga mig på soffan istället. Låg där hela dagen tills jag och pappa åkte på möte i stallet. Tur att det bara tog en timme för nå längre hade jag inte orkat.
När jag vaknade igår så mådde jag mycket bättre. Fick rycka in och jobba hos pappa en sväng också. Åkte och hämtade upp Jessica när jag slutade jobba. Först blev det mat på lappens då jag var hungrig som bara den! Satt där ett tag innan vi köpte godis och åkte till Västerby skola och satte oss där och snackade. Länge sedan man var där! Hem till Jessica en sväng så hon fick hämta en tröja. Drog vidare till donken där vi träffade på massa trevliga människor som vi snackade med. Satt där en stund sen gick allihopa. Jag och Jessica åkte runt massa varv i rondellen. Det var skoj men när vi började skratta kunde jag inte köra nå fler varv^^ Körde lite på stan och så innan jag körde hem henne. Tittade lite på tv när jag kom hem innan jag gick och la mig.

Kunde inte sova nå bra i natt heller. Vaknade vid fem och var tvungen att gå upp och ta en värktablett. Hade sjukt ont i magen att jag inte kunde somna om igen. Blev några tårar, men jag somnade tillslut.
Malin kom hit vid tio i morse och vi åkte till stan och köpte present till Tilde som fyller år idag. Även ett stort grattis till Sandra som fyllde 18 igår :D Jag fick den stora äran att göra tårtan till Tilde. Så snygg och god blev den ;) Var kvar där i någon timme innan vi åkte hem till Malin. Hon hängde tvätt och grejade medan jag satt vid datorn, haha. Hjälpte henne räkna om några recept som hon skulle ha. Måste ju säga att det blev lite skratt tills vi var klara. Men vi var grymma på att räkna :D
Nu sitter jag hemma och ska snart träffa Mikkiz på stan så vi kan handla en liten present till vår ridlärare. Får se vad vi hittar på för något att köpa. Sista lektionen för den här terminen idag och det är lekar som står på schemat. Det kan bli riktigt spännande!
Om jag orkar så åker jag till Malin efter jag ridit och käkar grillat där. Släpar kanske med mig Jessica, får se ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det här kommer lite försent men tack Erika!! :D

2010-06-19 @ 11:41:28
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback