Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God morgon!

Kvällen igår vad mycket trevlig! Lite trassel på slutet bara, men det fixade sig. Var hos Sompa först, massa folk kom och så blev det som det blev. Vi drog till stan och träffade på massa annat trevligt folk. Jag och Jessica fick skjuts av Sarah hem. Köpte mat på mcdonalds innan vi åkte hem. Riktigt gott var det då!
Pratade med pappa lite när jag kom hem innan jag gick och la mig.
Vaknade tio i morse och kunde inte sova längre, kul. Skulle egentligen åka med Olivia till Hofors idag och titta på tävlingar. Men regnet öser ner ute så vi skippar det. Får se om det är bättre väder i morgon så vi kan åka. Ingen aning om vad jag ska hitta på att göra idag. Var tog sommaren och det fina vädret vägen? Får väl sitta här och ruttna bort.
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från igår. Har rätt många men jag tänker bara lägga upp några. Dom andra är inte så passande att visa, hahah ;)

All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories! 9e<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback