Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bal

Fick ha so direkt efter engelskan så vi fick sluta tidigare. Körde frågesport och hela klassen var sämst på det! Man kunde tro att vi inte hade lärt oss någonting på dom här tre åren, fast det kanske vi inte har? ;p Men rätt kul var det ändå.
Gick hem till mamma efter skolan och åt mat innan vi åkte till borlänge. Skulle titta på Carro när hon hade bal. Så tjusig hon var! Var hur mycket folk som helst och tittade så man fick knappt plats. Inte blev det bättre av att en lång gubbe stod bredvid mig. Eller han gjorde det först sen tjockade han på sig så han stod framför mig ;S Då såg man ju verkligen bra... Men alla var så fina så och snacka om avundsjuk man blev. Jag vill också gå på bal och vara fin :o Men det är väl bara att vänta 3 år ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback