Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Varm dag

Orkade inte sitta vid datorn något igår. Jobbade mellan 10-18 som alla andra dagar sen åkte jag till stallet och red. Kom hem vid nio och då mådde jag inte så bra. Hade ont i halsen och öronen och frös i värmen! Åt mackor medan jag tittade på fotboll. Hoppade in i duschen och sen gick jag och sov.
Har jobbat idag med som vanligt. Andra gången på tre dagar som jag blir kallad tant när jag jobbar. Det känns ju bra ;S 16 år och redan tant (y) Vad är inte då dom som kallar mig tant? Dom är då över 60 år och betydligt mycket mer tant än vad jag är :p "Ge den här till tanten i kassan så vi kan betala" Tackar så mycket! ;p

Malin kom hit när jag kommit hem från jobbet. Meningen att vi skulle åka till Matsbo och bada, men vi hade 23 grader i våran pool så vi stannade här. Jag kände inte för att bada med tanke på att jag inte mår så bra och är snorig. Vill inte att det ska bli värre. Mina syskon badade redan så Malin hoppade i med dom. Hon tyckte det var lite kallt så hon gick upp på nästan en gång. Fick mig en dusch jag med av Jens när han klev upp ur poolen. Hällde hela vattenflaskan över mig. Ganska så mycket krig det blev då! Slutade med att Jens grinade och halvt höll på att slå ihjäl mig. Såklart var det ju jag som börjat den här gången också... Snorunge :p

Åkte med Malin till mcdonalds och käkade mat. Satt och hade kul åt alla äckelfåglar som försökte sno våran mat ;p Skoj, skoj.
Ska nog snart gå och sova om jag ska orka jobba i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback