Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

R.I.P min mobil

Jobbat som vanligt idag! Åkte till stallet när jag slutat. Red ut med Maja och det åskade då vi red iväg. När vi kommit en bit längre så börjar det regna. Inte så lite heller utan spöregn! Vi travade en bit sen blev det full galopp hemåt! Vi var genomblöta när vi kom tillbaka. Min mobil var också blöt och mådde inte så bra. Plockade isär den när jag kom hem och lät den torka ett tag. Satte ihop den och såg att typ hälften av alla bilder var borta och all musik. Men nu är den helt död och jag får inte igång den alls! Den bara dör på en gång :( Nu fungerar den men den kommer nog dö igen snart. Får väl ta en gammal mobil så länge då!
Bäst jag går och sover nu innan jag somnar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback