Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Regnig dag!

Gick upp strax före sju i morse och då spöregnade det ute och jag hade ingen lust att åka till stallet. Men jag hade inget annat val så det var bara att sätta sig på moppen i regnet. Tim fick stå på gången medan jag mockade och fixade i hopp om att regnet skulle avta lite men icke. Blev snarare värre. Var bara att släppa ut honom i regnet stackaren! Åkte hem sedan och sov.
Vaknade runt ett och då åkte jag med pappa och åt på hyttan. Nu sitter jag här och ska väl snart åka till stallet igen. Linda smsade nyss och tyckte vi skulle strunta i att rida för hon trodde det regnade vid stallet. Men jag vill rida ju och regnet kan inte stoppa mig! Ska ringa människan och prata lite vett med henne så hon också följer med mig på en ridtur :D
Blir att prata med vetrinären när hon kommer till stallet också får se hur vi gör med Tims vaccination! Blir nog bra :)
Men nu ska jag ringa Linda!


Såhär snygga är jag och Linnéa när vi bekämpar regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback