Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Regn, regn och regn!

Det har regnat hela dagen och det regnar fortfarande! Har suttit och fixat musik till festen i morgon, eftersom Malin har lite ont om tid så fixade jag det istället. Tog några timmar men nu är det fixat och klart!
Klädde på mig regnkläder och åkte till stallet vid fem. Världens skitigaste ponny så jag fick lov att spola av hela honom innan jag kunde ut och rida. Red i paddocken idag och red över lite bommar. Han var seg och jag tyckte inte han lyssnade nå bra. Inte vet jag var jag har gjort av mina sporrar heller. Dom är spårlöst borta!
Inte regnade det heller när jag red, bara för jag hade regnkläder på mig och höll på att svettas ihjäl. Började regna när jag ridit klart...

Nu har jag badat, haft ansiktsmask och är nyrakad, kan inte bli bättre! Sitter och målar naglarna gröna, snyggt ;p Längtar verkligen till morgondagen, kommer bli hur grymt kul som helst. Känns som vi skiter i ifall det skulle regna eller inte. Här ska det festas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback