Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag och ny vecka!

Här sitter jag och äter äppelpaj och det är hur gott som helst. Fick något ryck så när jag kom hem idag så ställde jag mig och gjorde äppelpaj. Det var länge sedan jag åt det. Tittade på tv ett tag innan jag somnade. När jag vaknade igen så ringde jag till björkis och Lena så nu har jag allt klart till jag hämtar Tim i övermorgon! Det känns skönt så slipper jag fundera mer på det!
Värmde på kyckling och pommes frites och det satt bra i magen!

Igår så hände ingenting speciellt. Jag fick äntligen ha sovmorgon och sova så länge jag ville. Det blev till ett ungefär. Gick ner och pratade med pappa lite innan vi åkte till Hyttan och åt. La mig på soffan när vi kom hem och somnade. Ovanligt. Senare på kvällen gick vi ner till grannen och fick mat. Ondskan gick på tv så jag satte mig och tittade på den. När det blev nyheter gick jag hem och fortsatte titta på den. Tyckte om filmen men det var hemsk ibland och jag blev förbannad några gånger. Pappa bara skrattade åt mig för han tycker likadant som mig! Katten kom och skulle mysa med mig lite och när jag gosar med henne så upptäcker jag att hon har en fästing. Hon har aldrig haft en fästing förut ;o Jag tycker dom är jätteäckliga och jag försökte ta bort den. När jag såg att den rörde på sig så fick pappa komma och ta bort den. Vi grillade den och spolade ner den. Dom är så grymt äckliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback