Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte långt kvar nu!

Bara 4 dagar kvar till älskling kommer hem och bara 4 jobbdagar kvar! I morgon får jag hem Tim också, helt underbart! Att få ha honom som min egna och sköta om honom i massa dagar.
Blir att gå upp tidigare i morgon så vi hinner åka och köpa spån och lite annat innan vi öppnar.
Åker och hämtar honom direkt när vi stängt i morgon. Jag lääängtar!

Världens bästa Stina håller på att göra en ny header till mig just nu. Hon ska hjälpa mig att fixa om bloggen för jag vill ha något nytt! Eftersom jag själv är handikappad och inte fattar ett piss om hur man gör så är det lika bra att låta någon annan göra det åt mig. Mer spännande när man själv inte vet hur det kommer se ut heller. Jag litar på Stina så jag tror det kommer bli superbra! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback