Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hot hot

Första jobbdagen som har gått snabbt! Har haft saker att göra hela tiden vilket är skönt. Tiden går så mycket segare när det inte finns så mycket att göra.
Slängde mig i poolen när jag kom hem från jobbet! 27 grader och riktigt skönt var det. Låg i en timme och busade med syster. Hon kan ju vara rolig ibland ;)
Gick in och satte mig och tittade på tv. Ett tag iaf, tills jag somnade. När jag vaknade var det mat så det var bara att sätta sig och äta.
Nu blir det duschen innan jag går och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback