Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hemma nu!

Har varit i stallet typ hela dagen :o Kom hem för en liten stund sedan! Hanna är ju inte frisk på en fläck den där människan. Red i en och en halv timme tror jag. Red ut en sväng först och sedan red vi på banan. Jag tränade på förvändgalopp idag och det gick hyffsat men han är såååå seg! Får hoppas det blir fart på honom i morgon då vi ska hoppträna :D
Muppat mig med Hanna hela tiden i stallet. Vi satt inne hos hundvalparna i nästan en timme och gosade med dom också. Hur söta som helst men dom är galet många. 12 stycken som är kvar och det har varit 14 från början!

Nu ska jag snart gå ner och hoppa in i duschen och åka till Sarah! Hon ville ha barnvakt så det är klart jag ställer upp. Har ju världens bästa kusin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback