Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helt död

Då var det lördag och jag är ledig! Eller jag är ledig i morgon och sen jobbar jag hela nästa vecka också men sen så. LEDIG!! Jobbar inget mer då på hela sommaren, asskönt.
Gick till farmor när vi slutat och fick mat. Farmors kyckling i sås och ris, underbart gott. Jättelänge sedan man fick det och jag åt så magen stod rätt ut! Inte nog med det så blev det jordgubbar och glass till efterrätt. Man går aldrig hungrig från farmor. Hon är för söt hon :) Hon fick toppa mitt hår också innan vi åkte därifrån. Det behövdes verkligen.
Somnade på soffan när jag kom hem och sov i några timmar. Målade naglarna snorgröna när jag vaknade men det blev missbildat så jag ska ta bort det :p
Sitter och pratar med Olivia nu, som jag saknar den bruden! Måste verkligen ses snart!

Kommentarer
Postat av: amilia

Åh va glad jag blir! :D

2010-07-18 @ 08:41:25
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: Olivia

saknar dig med juu!

2010-07-19 @ 22:24:16
URL: http://oliviasahlinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback