Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God natt

Började dagen med att gå upp före sju som vanligt och släppa ut Tim. Fixade allt klart i stallet och sedan åkte jag hem. Gick och la mig och sov till tolv ungefär. Snackade med Linda och bestämde att vi skulle rida tsm. Jag lagade mat och senare åkte jag till stallet. Fick då sms av Linda att hon inte skulle få skjuts förrän senare så jag fick rida själv. Galopperade även på min älskling idag, underbart!
Åkte hem och gjorde ingenting till jag åkte till stallet igen för att ta in honom. Men han var redan inne när jag kom ner så jag behövde bara ge honom mat. Han såg ut som en enda stor lerhög så jag borstade av det värsta innan jag åkte och mötte upp Malin på hemköp. Vi hyrde film och jag tog ut min ilska på maskinen kan skulle trycka på för att hyra film. Den var hur seg dom helst och jag blev sur :p
Handlade lite gott att äta och sen åkte vi till pizzerian. Beställde varsin pizza och jag började skratta av tanken hur vi skulle få med oss dom på mopederna. Gick bra för Malin men mindre bra för mig! Åkte hem till Sarah där vi upptäcker att hon har tagit med sig dvdn så vi kan ju inte alls se på film. Vi ringer till henne och skäller ut henne. Vi fick gå till grannen och be om att få låna en dvd, lite pinsamt men det fungerade det med. Satte på filmen och käkade!
Tittade på p.s i love you och det var den sorligaste filmen jag sett på länge. Jag grät rätt mycket kan jag säga men filmen var bra!
Kom hem för en stund sedan och nu ska jag gå och sova. Blir att gå upp hur tidigt som helst för att hinna med att rida två hästar och fixa till dom innan tolv. Då ska jag även hunnit duscha och fixat mig själv. För då ska jag och Malin upp till borlänge och shoppa loss. Måste ha saker till hennes 80-tals fest på fredag! Kommer bli grymt och med massa trevliga människor. Längtar!



Tyckte jag hade min pizza på bästa sättet... Blev sur för att jag inte kunde ha min pizza på samma sätt som Malin och hon fick inte ta min, haha. Lätt snyggast pizza när vi kom fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback