Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Gårdagen

Fick sovmorgon för Björkis var så snäll så hon tog ut Tim åt mig!
Jobbade sista dagen 10-14 hos pappa. Nu är jag ledig!! Gud sååå skönt.
Gick och åt med pappa på en och en halv när vi slutat jobba. Efter det åkte jag hem och bytte om sedan blev det stallet! Red ut med Helen på en vända. Tim var hellugn och brydde sig inte om något! Det var bara Chessy som fjantade sig hela tiden. Travade på en hel del och han blev inte ens svettig eller tyckte det var jobbigt. Chessy kunde till och med galoppera framför oss och vi travade på i en snabb trav bakom. Han brukar alltid vilja galoppera om det är någon annan som gör det men inte då. Helt underbar min ponny är :*

Duschade lite snabbt när jag kom hem och fixade mig. Sedan åkte jag till Linn. Alla andra satt redan och åt när jag kom så det var bara att göra dom sällskap. Hade med mig kräftor och det åt alla andra också. Grymt gott det var, fast jag var lat och tyckte det var jobbigt att skala så jag åt inte så många.
Sedan blev det paj och herregud var god den var!
Kubbspelning blev det också. Jag, Linda och Oliva var i ett lag, det bästa laget såklart eftersom vi vann. Sköt äpplen på varandra och härjade lite också! Skulle smälla en mygga i Lindas panna men jag råkade träffa hennes öga, haha stackaren!
Dom flesta åkte hem när vi spelat kubb klart. Tillslut var det bara Linn, jag, Linda och Anna kvar. Vi satt och tittade på nå roliga klipp med Linns sjuka kompisar på youtube. Har inte skrattat så där mycket på länge!
Jag var den sista som åkte från Linn och det var runt tolv. Gick och lade mig på en gång när jag kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback