Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Blöt kväll igår...

Efter jag slutat jobba igår så åkte jag hem och bytte om. Hämtade upp Jessica och parkerade mopeden hemma hos mamma. Gick till lappens där vi träffade Simon, Fabian och Adrian. Simon satt och åt glass när vi kom dit och såklart skulle Jessica köra ner skeden i botten på bägaren. Men hon failade och simon fick glassen i sitt knä, så typiskt Jessica ;) Vi gick hem till Simon nästan på en gång för Fabian orkade inte var kvar på stan. Låg en vattenslang på hans gräsmatta och den kunde inte Fabian låta bli. Jag blev blöt på hela ryggen och Jessica med. Sen var det ju kört och vattenkriget var i fullgång! Alla var mot alla och snart var vi genomblöta. Vi sprang runt som galningar och slogs om vattenslaggen. Men blev ju ännu blötare om man försökte ta den. Grymt kul var det iaf och shit vad jag kommer sakna dom där killarna. Speciellt Fabian som kommer flytta till Skåne den lilla tönten :(
När vi haft vattenkrig i typ två timmar så bestämde sig jag och Jessica för att gå hem. Pissblöta gick vi genom stan till mopeden. Folk glodde som bara den, haha. Satte oss blöta på mopeden och jag körde hem Jessica sen åkte jag hem. Har inte varit så skönt att duscha på länge! Satte på mig torra kläder och hämtade upp Jessica igen. Åkte till mcdonalds för att äta mat. Satt där och pratade en bra stund innan vi åkte hem. Grymt mycket jag älskar den där bruden! När jag kom hem så gick jag och la mig på en gång!

Jobbat på som vanligt idag. Syskonen har varit med på jobbet hela dagen idag. Jens är så grymt jobbig så jag vet inte vad. Kommer och ska bråka med mig när jag står i kassan. Kan inte precis slå honom då heller hur mycket jag än vill. Åh dumma syskon. När jag kom hem så gick jag ut i gäststugan och städade upp och dammsög. Plockade ihop alla min saker och kläder som jag hade överallt i huset. För några timmar sedan fick vi besök. Per, Lisa och två av deras barn kom hit. Synd att dom två äldsta barnen inte var med, länge sedan man träffade dom! Har inte skrattat så mycket när jag ätit på länge. Riktigt roliga kommentarer dom säger ibland. Man kan ju inte hålla sig för skratt då :p
Men nu ska jag gå och sova om jag ska orka upp i morgon!


En blöt Jessica :D


Jessica försöker komma på hur min moped fungerar :p

Kommentarer
Postat av: je

förlåt att jag är liiit okunnig då :O! hhaaha

2010-07-17 @ 01:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback