Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

80-tals fest!

Blev inget skrivet igår för jag hade fullt upp. Gick upp halv sju och åkte till stallet. Red Tim innan jag släppte ut honom. Red ut en vända först och avslutade med att rida på banan. Galopperade rätt mycket och förökte rida serpentiner i en och samma galopp. Och vi klarade det några gånger :D Helt otroligt! Han som alltid byter galopp! Duktig ponny:*
Släppte ut honom, mockade och fixade allt åt både Tösen och Tim. Tösen ville inte förlja med mig in från hagen. Hon bara sprang ifrån mig hela tiden! Men när jag lockade med lite gräs så kom hon. Snacka om lättlurad :p
Skrittade ut en sväng och sedan red jag på banan med henne också. Travade och galopperade lite.

Hoppade in i duschen när jag kom hem. Lagade lite mat till mig själv och sedan började jag fixa mitt hår. Körde med volumaster i hela mitt hår och det var lite jobbigt :o Såg ut som ett troll sen! Packade ihop alla saker jag skulle ha med mig. Lite senare kom Malin och hämtade mig på mopeden!

Skriver om festen sen för nu måste jag äta och skynda mig till stallet! Hanna stressar mig och jag ska vara i stallet om 25 min, skyyyynda!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill se lite bilder sen! ;)

2010-07-31 @ 22:32:32
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback