Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stalldag!

Vaknade vid tjugo över tolv i morse, lite senare än jag tänkt. Klädde på mig och åt frukost sen åkte jag till stallet. Gick och hämtade hästarna när alla hade kommit. Min busponny var den enda som inte ville gå in :p När jag gick längst ner i hagen och skulle hämta honom så springer han till andra sidan hagen -.-' Men det gick tillslut med hjälp av lite godis! In och börja brodda hästarna... Jag och Olivia hjälpes åt att brodda våra hästar och det gick bra tillslut men usch vad ont i ryggen man får!
Jag,Olivia,Bella och Maja red på en sväng som var riktigt kul! Galopperade i djupsnön så det bara yrde omkring. Gud vilken härlig känsla det var, hur mysigt som helst. Alla hästar var taggade till tusen och det gick undan men riktigt kul var det :)
In i stallet och gå och hämta nästa häst! Halifax, älgen själv. Han gick typ över mig och gick som han ville, hah! Struntade i att brodda dom när vi bara skulle rida på gräsbanan. Hade lite problem med att komma upp på stora hästen. Ställde mig på den orangea lådan som det är sand i och skulle hoppa upp, men då bara gick han iväg. Men jag lyckades iaf ta mig upp tillslut. Även han var på hugget och tyckte det var kul. Galopperade på som bara den ibland fast han skötte sig bra :) Borstade av han och fixade lite i stallet och åkte hem.
Maten var nästan klar när jag kom hem - stek, potatis och sås, mums! Farmor, Faster och Sigge kom och åt med oss. Jag åt så mycket så magen stod rätt ut, haha. Tur att jag inte tyckte om efterrätten - ostkaka. Tittade på tv en sväng och sen gick jag och satte mig här. Nu ska jag faktiskt gå ner och ta ett riktigt varm och mysigt bad! :D Ha det bra! Puss :*














Kommentarer
Postat av: Olivia

så jävla mysigt och vi är så jävla BÄST :D <3

2010-01-07 @ 00:44:55
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback