Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyklippt

Hallå där kött och blåbär! Här sitter jag och gör ingenting! Ska ner och ta en dusch nu hade jag tänkt.
Ingenting har hänt i skolan, flummat med Jessica som alltid. Mikkiz följde med mig till frisören efter skolan och väntade tills jag klippt mig. Så du är jag nyklippt och lugg har jag ;) Har inte någon bild än så ni får se senare, i morgon kanske. Är väl ganska nöjd förutom att jag ser ut som en slickad katt nu. Tack vare att jag varit i stallet och haft ridhjälm på mig. Red första gången i nya ridgruppen idag. Vi var bara tre stycken så det var lugnt och skönt. Hade peper som jag inte ridit på mer än ett år. Han var så duktig och gick superbra. Det tyckte Marie också och det var kul att få så mycket beröm! Inte var det så kallt heller att rida utomhus, jag blev faktiskt svettig. Fast kanske inte så konstig med tanke på alla kläder jag hade på mig. Bättre det är att frysa iaf :p

Nu ska jag in i duschen. Ha det så bra, puss :*
Trackback